2015. december 21., hétfő

Karácsonyi különkiadások + első kérdés

Karácsonyi hangulat. Amikor a bejgli és egyéb sütemények jellegzetes aromája elárasztja a lakást, később e mellé társul a fenyőfa illata is. Legszívesebben mindenkire díszeket aggatnánk, égősorokat helyeznénk mindenhova, és szüntelenül tipikus karácsonyi dalokat énekelnénk, vagy hallgatnánk. Ez a tömeghitnózis minden évben eléri az internetet is természetesen, azaz a bloggereket. A többség írt már karácsonyi különkiadást a történetes blogjába. Én pedig szokásomhoz híven ezen elfilozofáltam egy sort.
Ha úgy vesszük, nagyon cuki és kedves gondolat egy karácsonyi témájú fejezetet írni a népnek, de ha az nem adja vissza kellően a hangulatot, már nem az igazi. Olvastam nagyon sok jó, és meglepően sok pocsék ilyen témájú bejegyzést, így tudom, miről pötyögöm a sorokat. 
Miért is írunk karácsonyi különkiadást? Semmiképpen nem azért, mert hogy az olyan menő, és ne lógjunk már ki a sorból. Nem. Ha szeretnénk kiegészíteni a sztorit egy kedves jelenettel, ahol éppenséggel nincsen háború (az én történeteimből indulok ki, elnézést :'D), hanem mindenki boldog, megajándékozzák egymást, esetleg összeboronálunk egy párost a jó öreg fagyöngy segítségével. Szerintem akkor lesz élvezetes és jó, ha hangulatilag kissé elüt a többi fejezettől, de persze nem túlzottan. A karakterek, akik utálják egymást nyilvánvalóan nem fognak egymásnak hű de cuki ajándékot adni, jó esetben egy "Boldog karácsonyt" motyogással lerendezik a dolgot egymás közt. 
Ez az év egyik legfontosabb ünnepe, ügyelj a részletekre. Milyen érzést vált ki egyes szereplőkből a kapott ajándék? Egyáltalán szeretik ezt az ünnepet? Ki díszítette fel a helyiséget, és milyenre? Ha ezeket a kérdéseket megválaszolod, már sokkal kidolgozottabb a fejezet, s ezt az olvasók s tapasztalják majd. De természetesen nem csak ezeket kell ismertetni, csak néhányat kiemeltem a sok dolog közül. 

Blogok, ahol már kint vannak az idei karácsonyi különkiadások:
Ha már nálad is kint van, de nem jelenítettem meg, linkeld kommentben! :)


És végezetéül válaszolok az első kérdésre, ami Natashától érkezett:

"Mit tanácsoltok egy olyannak, akinek a saját blog azért nem jön össze, mert fél az emberek véleményétől? Azonban ahol társszerkesztő, minden jól működik"

Ez egy érdekes szituáció. Valamikor én is féltem az emberek véleményétől. Először is, hinned kell a saját tehetségedben, anélkül nehezen fog menni. Mindenképpen legyél tisztában a saját kereteiddel. Meg tudod csinálni, ez már igazán csak akaraterő kérdése.
Vágj bele! Csak ekkor fogod megtudni, hogy egyáltalán neked való-e ez az egész. Ami pedig az emberek véleményét illeti, sajnos nem tudok biztos tanácsot adni, ez rettentően személyiség függő, nem tudom, Te hogyan reagálsz a kritikákra. 
Csak annyit tudok tanácsolni, hogy adj ki magadból mindent, olyan minőségben, hogy ne tudjanak egy árva rossz szót se mondani! Idővel mindenki megtanulja kezelni a kritikákat, különválasztani a hasznost a haszontalantól, az igazt az alaptalantól. Hidd el, az internet nincsen teletömve rosszmájú emberekkel, nagyrészt segítőkész emberek barangolnak a bloggervilágban, minden bizonnyal szívesen kommentelnek majd, és ellátnak néhány kedves szóval. Ha pedig egyéb segítségre lenne még szükséged, nyugodtan írj rám facebookon. 

Ennyi lett volna mára! Remélem tetszett ez a kis bejegyzés, kommentben szívesen várom a véleményeket és visszajelzéseket.
Kellemes ünnepeket mindenkinek!



4 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki lett :D Amúgy... A témához hozzászólva, én is írok Karácsonyi különkiadást, bár nem tudom őszintén, hogy milyen hatást fog kiváltani az olvasókból. Igaz, egy karácsonyt fog bemutatni, bár nem nevezném épp boldognak, de érzelmekkel telinek mindenképp :)
    És cuki, hogy így összejöttetek, hogy segítsétek a bloggereket, köszönjük <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hopp, egy híresség :D Szerintem mindegyikünk nevében mondhatom, hogy szívesen tesszük ♥♥

      Törlés
    2. (Hey, én mondtam először rá, hogy híresség :DDD)
      Nagyon szívesen tesszük <3

      Törlés
    3. Milyen híresség? Hol? Dylan O'babe? *.*
      Örülök, hogy szívesen teszitek, kellenek ebbe az elcseszett világba jótét lelkek <3

      Törlés