2015. december 28., hétfő

Hogyan kezd el a blogolást?

Sziasztok! A mai bejegyzésben elmondok, pár 'alapszabályt' a blogolással kapcsolatban.



Lehetsz te blogger/bloggerina vagy csak simán egy éppen arra tévedő lelkecske, biztosan, láttál már olyan blogot, amitől egyszerűen teljes extázisba esel(ezalatt értem a designt vagy a történetet), vagy csak teljesen szimplán megjön az ihleted, és elhatározod, nyitok egy blogot, most, azonnal. Na ez mind szép is, jó is addig amíg ez nem csak egy hirtelen fellángolás. Mert annak semmi értelme, ha nyitsz egy blogot, amin a design szépen igényesen meg van csinálva az írásstílus is jó, de körülbelül egy hónap múlva efféle gondolatok keringenek kis fejedben:
„- Áh, ez nem nekem való..”
„- Nincs ihlet, nem is lesz.. hagyom a fenébe.”
„- Brühühüüü, utálnak, senki nem ír..”
Na ne már emberek, kezdjük az elején!
1) Mielőtt megcsinálod a blogod, ajánlatos eltervezni, jó előre a történetet. Dönts el milyen sorsot szánsz a hercegnődnek/démonodnak/csillámunikornisoknak. Persze a lehetőségek száma végtelen, de egy a lényeg, TERVEZZ ELŐRE.

2) Nem érdemes szerintem addig elkészíteni a blogod alapját, amíg nincs meg a fejléced, legalábbis 'Nyilvánosban' tuti nem. Érdemes előbb a fejlécet megrendelni/elkészíteni (de ha te ilyen kis kreatív lélek vagy magadnak is elkészítheted) minthogy csak az üres blogra kitenni, a már elkészült történetet,nem érdemes Az emberek 90% szereti ha valaminek a külseje, jól megvan csinálva és csak azután nézik mi van belül. Ez a blogoknál is így van, lehet az írásstílusod ,,szuper freno frenetikó maxikapitális" ha a design pocsék. Éppen ezért érdemes megkérni egy jó 'design készítőt' erre a célra.
3) Hirdesd a blogod! Rengeteg erre a célra megalkotott Facebook-os csopi van, ott sok kedves kis bloggerlélek segíthet neked bármiben. Ezek mellett egyébként rengetek barátra szert tehetsz. Na de visszatérve a lényegre, szerintem az nagyon fontos, hogy igényesen legyen megfogalmazva a „hívogató” szöveged. De erről szerintem felesleges több betűt ejtenem, ugyanis a blogunkon már van erről egy bejegyzés amelyet ITT elolvasgathatsz^^

Szerintem ennyi lett, volna az én pár kis tippen, kezdőnek. Remélem tudtam segíteni, további szép napot:
¤Rara ߤ ^^

1 megjegyzés:

  1. Drága!
    Teljesen egyet értek ezzel, csak arra kérlek, hogy tüntesd el a szöveg fehér hátterét, mert nagyon rossz így olvasni!
    Bells B.

    VálaszTörlés